Niestety, na podstawie Twojego opisu nie jestem pewien co się dzieje. Jeśli żółknięcie i więdnięcie zbiegło się z zastosowaniem nawozu to podejrzewałbym przedawkowanie tego nawozu. Jeśli była to aplikacja dolistna, możesz spróbować spłukać liście; jeśli była to aplikacja granulowana, możesz spróbować zeskrobać ją z powierzchni gleby lub możesz spróbować wypłukać ją z gleby poprzez obfite podlewanie i pozwolić jej spłynąć, powtórz kilka razy w krótkim odstępie czasu. Zbyt, nie chcesz być nawożenie dużo tego późno w sezonie, ponieważ muszą rozpocząć spowolnienie w przygotowaniu do wniesienia do wewnątrz.
Inna możliwość, ponieważ objawy były nagłe, jest to, że coś wpłynęło bulwy pod ziemią i uszkodził go lub spowodował jej gnicie. Możesz wykopać ostrożnie w dół i spojrzeć. Czasami infekcja bakteryjna lub grzybicza może to zrobić, a także upewnij się, że otwory odpływowe w otomie pojemnika działają — nadmierne podlewanie może spowodować uszkodzenia sygnalizowane przez żółknięcie i więdnięcie.
Skoro jestem w stanie tylko zgadywać z daleka, a ty masz dużo tych roślin, chciałbym zdecydowanie sugerować, aby pracować z rozszerzeniem powiatu, aby spróbować zidentyfikować przyczynę. Kiedy wiesz, że, można określić, jak postępować. Mam nadzieję, że to nic poważnego.

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.