Byłam na kontroli urodzeń przez około dwa lata. Przestałam je brać około 8 miesięcy temu z powodu palpitacji serca i silnych bólów głowy. Odradzano mi przyjmowanie środków antykoncepcyjnych z powodu moich migren, ale ponieważ moje miesiączki są tak osłabiające i przypadkowe, uznałam, że plusy przeważają nad minusami. Musiałam przestawić się na 3 lub 4 różne recepty z powodu nawrotów migreny. Po pewnym czasie bycia na pigułce, zauważyłam kołatanie serca. Wyobraziłam sobie, że jestem pod wpływem stresu lub że to coś w moim stylu życia. Palpitacje doszły do punktu, w którym zabrakłoby mi tchu na kilka sekund i miałabym ten miażdżący ból w klatce piersiowej. Przestraszyłem się i przestałem brać tabletki. Palpitacje powoli zaczęły odchodzić. Wciąż miałam kilka tu i tam, ale nie były takie jak wtedy, gdy brałam pigułki. Ostatnio palpitacje znowu sprawiały mi problemy. Nic nie zmieniłam i nie biorę żadnych nowych leków. Chociaż, jestem pod trochę większym stresem niż jestem przyzwyczajona, ale nie sądzę, że jestem pod wystarczająco dużo, aby to wpłynęło na moje serce. Czy to może być możliwy skrzep krwi? Czy kontrola urodzeń mogła wyrządzić szkodę mojemu sercu, kiedy byłam na nim? Naprawdę nie chcę marnować pieniędzy idąc do lekarza, jeśli to nie jest nic, czym można się martwić. Dziękuję za poświęcony czas.

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.