Din păcate, pe baza descrierii dvs. nu sunt sigur ce se întâmplă. Dacă îngălbenirea și ofilirea au coincis cu aplicarea îngrășământului, atunci aș suspecta o supradoză din acesta. Dacă a fost o aplicare foliară, ați putea încerca să clătiți frunzele; dacă a fost o aplicare granulară, puteți încerca să o răzuiți de pe suprafața solului sau ați putea încerca să o levigați din sol prin udare abundentă și lăsând să se scurgă, repetând de mai multe ori în succesiune rapidă. De asemenea, nu ați dori să fertilizați prea mult atât de târziu în sezon, deoarece trebuie să înceapă să încetinească în pregătirea pentru a fi aduse în interior.
O altă posibilitate, deoarece simptomele au fost bruște, este că ceva a afectat tuberculul de sub sol și l-a deteriorat sau a făcut să putrezească. Ați putea săpa cu atenție și să aruncați o privire. Uneori, o infecție bacteriană sau fungică poate face acest lucru și, de asemenea, asigurați-vă că găurile de scurgere din otomul recipientului funcționează – udarea excesivă poate provoca daune semnalate prin îngălbenire și ofilire.
Nu sunt sigur cum au fost temperaturile nocturne, dar dacă plantele îngălbenite se află într-o locație mai expusă și ați avut brusc nopți sub 50 de grade, ar putea fi legat de expunerea la frig.
Din moment ce nu pot face decât presupuneri de la distanță, iar dvs. aveți o mulțime de astfel de plante, v-aș sugera cu tărie să lucrați cu extensia județului dvs. pentru a încerca să identificați cauza. Odată ce știți acest lucru, puteți stabili cum să procedați. Sper că nu este nimic prea grav.

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată.